Zarządzanie menu
Win A Bigger Share
Of The Delivered Food Marketplace
Zrównoważenie kosztów, jakości i zadowolenia klienta
Twoje menu jest sercem Twojej działalności: Sposób, w jaki jest ono zaprojektowane, kosztowne, zarządzane i udostępniane klientom, pomoże określić sukces Twojej firmy. Z Syrve masz narzędzia, aby doskonalić się w każdym z tych obszarów - i oferować kuszące menu, które zawsze zawiera zdrową marżę.
Kluczowe korzyści
- Łatwiejsze zarządzanie recepturami: Mając wszystko w jednym miejscu, pracownicy mogą znaleźć Twoje popisowe dania, a także partie i półprodukty, dzięki czemu możesz konsekwentnie osiągać standardy w zakresie jakości żywności i kontroli kosztów.
- Analizuj i wyceniaj prawidłowo menu: Zrozum koszt każdego dania, w oparciu o składniki i robociznę. Stale dostrajaj swoją ofertę, aby optymalizować jakość i zyski.
- Zwiększaj sprzedaż: Projektuj i rozpowszechniaj promocje dotyczące żywności i napojów za pomocą platformy Syrve - a następnie automatycznie skłaniaj pracowników do oferowania ich klientom podczas przyjmowania zamówień.
- Udostępniaj swoje menu: Pozwól gościom na pełną kontrolę ich doświadczenia związanego z zamawianiem poprzez kody QR, strony internetowe, aplikacje i partnerów z dostawą online. Rozpowszechniaj i aktualizuj swoje menu w prosty sposób.
Kluczowe zdolności
- Zarządzanie recepturami;
- Wycena menu;
- Analiza menu;
- Narzędzia upsell;
- Alergeny i wartości odżywcze;
- Zewnętrzne menu cyfrowe.
Zarządzanie przepisami
Dzięki jednemu systemowi do wszystkiego, możesz przechowywać i dzielić się nowymi i istniejącymi przepisami w łatwy sposób pomiędzy szefami kuchni, nowymi członkami i we wszystkich lokalizacjach. Syrve zajmuje się szczegółami i dystrybucją za Ciebie, zapewniając, że możesz konsekwentnie osiągać standardy w zakresie jakości żywności i kontroli kosztów.
Kluczowe korzyści
- Łatwe wyszukiwanie przepisów: Syrve ma wszystko w jednym miejscu. Personel może znaleźć szczegóły dotyczące Twoich charakterystycznych dań, nieograniczone warstwy (przepisy w przepisach), jak również partie i półprodukty.
- Śledzenie odpadów i kosztów: Poznaj swoje koszty żywności, mądrze wyceniaj swoje menu i optymalizuj zysk. Uchwyć dwa poziomy procentowe wydajności, aby lepiej widzieć marnotrawstwo.
- Utrzymuj wszystkich na bieżąco: Wszelkie zmiany w przepisach, pozycjach i kosztach pozycji od dostawcy będą automatycznie aktualizować parametry w całej platformie.
- Zezwalaj na wariacje w stosownych przypadkach: Można zezwolić na różne wersje tej samej receptury dla sieci rozproszonych geograficznie (na przykład, jeśli dostawcy nie są dostępni w niektórych regionach).

Wycena menu
Zdolność do szybkiej i łatwej zmiany cen - w celu zaspokojenia różnych możliwości sprzedaży - jest niezbędna dla każdego zwinnego biznesu restauracyjnego. Z Syrve, możesz trzymać się cienkiej linii pomiędzy konkurencyjnymi cenami a ochroną swoich marż. Ustalasz zasady, a system dostosowuje ceny automatycznie.

Kluczowe korzyści
- Ustalanie cen promocyjnych: Dostosuj oferty na dania i ceny pozycji combo za pomocą kilku kliknięć.
- Zmiana cen i dostępności w ciągu dnia: Pozwól, aby oferty zaczęły obowiązywać automatycznie w porze lunchu, a następnie przełączaj je z powrotem po tym czasie.
- Traktuj sklepy lub klientów w różny sposób: Stosuj pasma cenowe dla różnych sklepów; miej ceny dla różnych grup klientów (np. członków klubu); lub zmień ceny z niektórymi partnerami dostaw online.
- Zaplanuj zmiany cen: Przygotuj się z wyprzedzeniem i pozwól, aby ceny zaczęły obowiązywać w momencie wprowadzenia nowego menu (np. podczas świąt Bożego Narodzenia lub innych świąt).
Analiza menu
Przed wprowadzeniem nowego menu lub jakichkolwiek zmian, ważne jest, aby mieć solidny uchwyt na temat kosztów każdego dania, w oparciu o składniki i robociznę (czas wykonania pozycji). Syrve może uszeregować każdą pozycję w menu według rentowności. Jest to niezbędne w świecie, w którym koszty składników i pracy ulegają ciągłym zmianom.
Kluczowe korzyści
- Uzyskanie "zwinności menu": Stale dostrajaj swoją ofertę, korzystając z zaufanych danych, aby zrównoważyć koszty, jakość i zadowolenie klientów.
- Identyfikacja najlepiej zarabiających: Wykorzystaj analizę ABC/XYZ. Część ABC powie Ci o wielkości sprzedaży, obrocie i zysku. Na przykład, możesz odkryć, że 20% pozycji w menu przynosi 80% obrotów, 15% pozycji przynosi 15%, a pozostałe 65% pozycji stanowi zaledwie 5% obrotów.
- Usuń lub dostosuj pozycje z menu: Słabo działające pozycje mogą zostać wyrzucone. Jednak dania, które są kluczowe dla oferty Twojej marki, mogą być nie do ruszenia. Można użyć mniej drogich składników, aby obniżyć koszty, bez uszczerbku dla jakości - lub podnieść cenę, aby zwiększyć marżę.
- Stwórz scenariusze "co jeśli" ze zmianami dostawców: Możesz ocenić swoją ekspozycję w zakresie zagrożonych składników, prognozować rentowność, a następnie śledzić popyt po wprowadzeniu nowych pozycji.
Zwiększenie sprzedaży - narzędzia
Projektowanie i dystrybucja promocji dotyczących żywności i napojów za pomocą platformy Syrve jest prosta - a następnie zachęcanie i prowadzenie pracowników do oferowania ich klientom podczas przyjmowania zamówień. Masz narzędzia do zwiększenia sprzedaży i wyostrzenia swojej przewagi konkurencyjnej.

Kluczowe korzyści
- Twórz oferty i zwiększaj przychody: Ustawiaj combosy i oferty posiłków, w tym oferty 2-4-1, zestawy dań i napojów za ustaloną cenę, dodatkowe strony ze zniżką, "happy hours" lub wszystkie pozycje w zestawie.
- Wprowadź swoje plany w życie: System pamięta, aby podpowiadać sprzedawcom w odpowiednim momencie. Nie potrzebujesz dodatkowych szkoleń, notatek i innych przypomnień.
- Pokaż oferty klientom: Poza podpowiedziami ze strony personelu, ekran z tyłu POS może pokazywać oferty klientom w przypadku zakupów pod wpływem impulsu ("dodaj frytki do swojego burgera").
- Nigdy nie przepłacaj: Nawet jeśli kasjer nie pamięta oferty lub rozpoznaje, że obejmuje ona combo, system automatycznie stosuje zniżkę.
Alergeny i wartość odżywcza
Dzięki Syrve, możesz sprawić, że każdy klient będzie czuł się szczęśliwy i pewny wyboru pozycji z Twojego menu - mając wszystkie informacje, których potrzebuje. Łatwo jest kontrolować, zarządzać i informować swoich klientów o wszelkich alergenach, jak również o wartości odżywczej potraw.
Kluczowe korzyści
- Poprawa obsługi klienta: Ułatw dinerom i personelowi znalezienie szczegółów dotyczących alergenów i wartości odżywczych. Syrve informuje personel o alergenach w punkcie sprzedaży lub można je wydrukować na szablonach receptur i cenników. Informacje mogą być również drukowane na rachunkach dla gości, fakturach za dostawę i naklejkach za dostawę.
- Trzymaj wszystko w jednym miejscu: Unikaj papierowych plików, które łatwo się dezaktualizują. Korzystaj z Książki Referencyjnej Alergenów Syrve - centralnej bazy danych, w której możesz zachować dokładne szczegóły dotyczące wszystkiego, co oferujesz. Określ alergeny na poziomie składników, aby były one automatycznie oznaczane w daniach.
- Obliczaj wartości odżywcze: Informacje o zawartości białek, tłuszczów i węglowodanów w produktach, które zawiera danie oraz ich wartość kaloryczna przed i po ugotowaniu mogą być automatycznie obliczane i wyświetlane na cennikach lub etykietach.

Zewnętrzne - Cyfrowe menu
Dzięki Syrve, goście mogą kontrolować swoje doświadczenie związane z zamawianiem. W szybki i prosty sposób możesz udostępnić swoje menu za pomocą kodów QR. Możesz również udostępnić swoje menu za pomocą własnej aplikacji lub strony internetowej, jak również partnerów i agregatorów aplikacji online. Łatwo jest wprowadzić zmiany w menu i wprowadzić je wszędzie.

Kluczowe korzyści
- Poszerz swój zasięg i zwiększ przychody: Wykorzystaj swoje menu, aby przyciągnąć i zdobyć lojalność nowych klientów.
- Darmowe menu z kodem QR: Pozwól klientom przeglądać menu online w sklepie lub składać zamówienia telefoniczne.
- Rozpocznij działalność: Skorzystaj z szybkiej i łatwej konfiguracji.
- Udostępniaj i aktualizuj swoje menu na szeroką skalę: Wykorzystaj kody QR lub uruchom/ulepsz swoją własną aplikację lub stronę internetową, z pomocą Syrve. Połącz również swoje menu z agregatorami i popularnymi partnerskimi aplikacjami do zamawiania (poprzez Deliverect, Deliveroo, Uber Eats, Just Eat i inne).
Jakieś pytania?
+48 539 907 602